Thursday 1 December 2011

Perkahwinan-11-11-11


Pada 11-11-11 bersamaan hari Jumaat, hari bersejarah bagi pak saudara ku yg bongsu Mohd Zulfakar krn beliau telah akad nikah di Masjid kawasan kluang...........
Hantarn pun cantik RM11,111
Aku pun epy krn dapat mak cik baru........hehehehehehehe
Nama mak cik aku nurul huda............Org kluang........
Pada 25-11-11 kenduri kat umah ma tok aku di kelate......aku blik jgk tolong...........
Meme best lah krn sanak saudara bersatu untuk menjayakan majlis tersebut............
Tahniah lah kepada semua.........
Credit to : Siti Nor Raihan, Raja Suwardi, Mohd Zulkifli, Marzuki, Mohd Aysraf, Izzati, Siti Zubaidah, Ma tOK, Ayah long n ramai lg.................

Cinta yg tulus.........





                                         Bilik Pengantin kat Umah Matok aku kelate.........



No comments:

Post a Comment