Thursday 30 August 2012

Merdeka kah kita???


Selamat Menyambut Kemerdekaan ke 55!!!

Tapi merdeka kah kita secara hakikinya?
aku rasa mcm x je....
bnyk lg yg kita  x merdeka.......
apa?
korang cari sendiri lar.... skrg semua dah pandai2 so pandai lar cari....

bukan nak pro pembangkan or pro kerajaan....

aku hnya mahu yg terbaik utk negara malaysia tercinta....


Bg aku bnyk lg yg perlu diubah n digntikan.....




Semoga daulah Islamiyah akan ada di Malaysia......
aku x kesah BN ke Pas memerintah...

aku nak sistem di Malaysia mcm zaman Rasulullah S.A.W.  dan para sahabat XLEH 100% , blh 40-70 % PUN ok lar........
Bg aku Org dlm BN pun Islam .... Org dlm Pas pun Islam...

so blh lar tegakkan yg HAQ!!!!


Jgn lar kita menjadi ISLAM hnya pada nama je.....



Semoga ada sinar baru di dalam pemerintahan Malaysia.....




No comments:

Post a Comment