Sunday 26 August 2012

Sambut Menantu

Arini aku busy sikt krn nenek aku ma tok buat majlis sambut menantu...

sambut menantu ni adlh panggil pasangan anak saudara dia yg baru nikoh dtg kerumah utk mkn2 n berbual je....


tu je.... nak rapatkan hubungan silaturahim je...............


aku lar yg kena pergi cari itu ini............

dah memang keje aku...buat je.............


aku pergi cari roti....
pahtu pergi cari satay.............
pergi beli brang utk buat makaroni lar...
pergi beli hadiah lar....
aku lar semua..


pak cik aku pulok bg kereta pulok memang best lar............


dalam2 pergi beli roti n satay aku guna lar kereta dia pergi jalan2 umah member aku kat Tumpat iaitu MAT PIK or nama sweetnya Tisu...........


memang aku rapat lar nga tisu ni..............


dah pergi umah dia, x best kalu x perkena mee cambol dulu....so lyn mee cambol dulu....memang sedakkk....

aku kalau duk kelantan ni, setiap minggu lar pergi mkn mee cambol kecuali pose....


berbalik majlis sambut menantu.....

mak sepupu aku n suami dia datang umah aku dlm kul 6 gitu bersama tok sdra (ayah dia) n nenek sdara (mak dia).....


datang mkn2 je....

smbl mkn2 berbual lar... tanya keje mana...

aku ingtkan diorg kenal masa di UNIMAP krn mak sppu aku ni bljr UNIMAP...

rupa2 nya tidak... diorg kenl dlm fb je....
suami dia lbh tua dari dia...
dia bulan 9 ni baru nak convo tapi suami dia dah keje...
umur 26 rasa nye...


wah cinta muka buku ni....
haahahahahaa

hebt giler pertemuan diorg.....

asyik je duk berbual2 azan magrib pun berkumandang so diorg pulang lar....

so stkt tu je pasal sambt menantu...... pahtu aku mlm jadi kelawar lar....
dah lar ada bola...apa lg kuar lepak dgn member2 lar tgk MC VS LIVERPOOL......




No comments:

Post a Comment