Wednesday 7 December 2011

Kejohanan SuKAN iNTER kOMPENI






ROTU UPNM telah mengadakan kejohanan sukan bola sepak dan bola tampar inter kompeni.................
Aku malas nak cite panjg lebar..just nak share pasal bab aku je................


Aku adalah 7528874 Peg. Kadet Mohamad Lukman Hakim Bin Md Zaki.....Aku adalah kompeni Bravo The Great...............
Aku telah diberi amanah sebagai goalkeeper untuk kompeni Bravo.............................
Aku rasa berat nak amik amanah ini tapi apakan daya............SUO dah bagi amanah......terpaksa aku ambil jgk..........
Aku dah lama x main bola sepak ni....Futsal ok lah...............

Pada 3/12/2011 jam 0900 gitu perlawan dimulakan.......perlawanan pertama adalah antara Bravo dah Alpha.........
Alhamdulillah aku x lepaskan satu gol pun............SUO n the team memberi pujian kepadaku krn bnyk bola bahaya dapat aku selamatkn........Aku rasa mcm bermimpi krn aku tahu x pandai...tapi Allah tolong............


Selepas itu Bravo bertemu dgn Charlie.....Alhamdulillah aku x lepaskan satu gol pun............ Aku sekali lg melakukan tugas dgn cemerlang..............


Selepas itu Bravo bertemu Delta...........Sedih krn kalah 2-1.....Tapi perlawanan ini agak kontroversi krn refree x pro.........Bola sudah keluar dari permainan namun diteruskan n pasukan aku x bersedia.........Aku rasa sedih sgttttt...................


Yang paling lawak aku rasa adalah ramai yg kata aku baca jampi lah....................


Aku tanya kenpa kata gitu krn bnyk peluang tapi semua aku blh selamtkan....Pahtu yg last sekali......Selepas pasukan delta menjaringkan gol kemenangan aku sujud lah diatas rumput krn frust........semasa aku sujud tu 2 org pemain delta jatuh n sakit...............tu lah diorang kata aku jampi.........lawakkkkkkkkkkkkk........
Aku ni manusia biasa jah................





Xpo lah kalah ............Bnyk pengalaman baru yg aku dpt.................
Insya ALLAH cuBA tahun depan pulok lah........tapi minggu depan 17 dan 18 aku ada tournmnt futsal kat BANGI......Doakan biar aku buat yg terbaik ye.................













No comments:

Post a Comment