Sunday 22 January 2012

Final Exam Sem 1

dULU MASA AKU duk sek Menngh, cikgu pakat kato di U sene....
Final EXAM lectre kito yg buat soale n dio hok bui markah......................

Tapi cikgu belawok katku!!!!!!!!!!!!!
Ngaji Kat U ni susoh gilo...............
Sero nak ngaji MATRIK N SPM semula.....................
Kat U kita kena survive sendiri........................
X best ......Aku x pandai nak survive...............
Tapi x pelah aku cuba sedaya upaya...........


Final EXAM SEM 1 Kejuruteraan MekANIkal ZKO8 DI UPNM tercinta.....................

Sem ni aku amik 19 JAM KREDIT......................

Aku exam 5 PAPER je......

TITAS, STATIC, EE, CALCULUS III n BI................


Statics lah subjek plg killer bg sem ni...............
Ramai senior aku keno repeat.. aku harap aku lulus pun ok doh.....

Hok lain ok lah skt...

Final aku mula dari 5-13/1/12..........
Meme sdp lah krn ada gap jgk bagi setiap exam...Buleh lah aku stdy skt2.........



sblm EXAM...ADA study week semnggu...tapi study week aku hbs nga tido, laye muveee n sembang kosong nga saem.........


adoi apa nak jadi nga aku ni..................

Tapi xpo lah ia menjdi pengajaran yg amat berguna utk sem2 berktnyeee......baru aku taw cara stdy kat U.......

Moga pointer aku utk sem ni tinggi jgk........................

"Amik lah iktibar apa yg dah berlalu.....Pandng lah blkng utk kejayaan yg mendtng".....

No comments:

Post a Comment