Thursday 29 March 2012

Latihan Berterusan

Sblm nak masuk hutan.............

aku perlu lalui lathn berterusn............

So aku lalui je lah lathn nga enjoy.............

semsa lthn bertrsn ni bnyk bnda yg aku dpt mengenai Askar ni...........

Taktk peperangan r, prinsip r n bnyk lg.............

Memang best r............

wAktu lathn ni lah YO-YOUNG OFFICER bnyk hell kitorng.................
Kena nakle lah, squad jump, 4 penjuru alam r, n bnyk lg...........................

memang skt tpi bnda itu semua r yg menjdi azimat n kekuatan kepada kami ketika dlm hutan nanti............



Yg paling best skli ketika  2 mlm terkhr berada di UPNM sblm kitrg pergi HUTAN kat Raub........

Mlm tu kitrg dah taw yg kitrg akn kena hell gila babi............

Mlm tu semua Pegawai Kadet junior kena hell r.......
YO buat change parade (iaitu tukar baju dlm masa yg sngkt)...

Mula bju loreng, pahtu baju melayu, pahtu game order, kemudian P.O n last sekali turun pakai boxes n bwk kain tuala je............


Masa tu x mental langsng krn kitrg lalui dgn enjoy............

YO pun suruh r kitrg masuk longkang....perghhhh air dia bau mcm apa entah.....aku nak muntah ase......tapi buat jelah......kena mandi ramai.............

kami epy je krn kalu stress nanti mental.........

YO sampai pening n mental nga kitrg krn dia nak buat bg kitrg mental tapi x jadi...........


Selepas dari peristwa ini lah intake ktrg rapat........... ada team work................


K lah setakat ni dulu cerita aku........................

No comments:

Post a Comment