Friday 6 April 2012

Jalan Laju 30/3/12

tRaining Palapes UpnM kAli ini adalah Jalan Laju!!!

Waktu 1st time dgr.........
aku tertanya kenpa perlu jln laju?
untuk apa?

Biarkan lah persoalan itu dulu........ni nak cerita pasal jln laju.............

Sblm sehari jln laju, kitorg kena kaw kaw jurulatih lathn jasmani ketenteraan............
kena push up, sit up, side row, front row , lari  bwh 3 mnt r....... squad jump r.....

First time aku PT (PHYSICAL TRAINING ) , aku muntah....... tapi waktu tu aku x mkn lg so smpai aku munth x kuar apa pun................
biasa PT dlm kul 7-8 pg..........
memang kaw2 kena aritu.......................


Pada hari jadinya JALAN LAJU 30 MARCH 2012!!!!

Time jln laju kitrg kena bwk BAG PACK yg berisi pasir 4-8 KG and M16 or styer.......
Ia dibhgikan kepada kompeni msg2...cmpr SENIOR , INTER n JUNIOR...............

Aku adlah kompeni BRAVO THE GREAT.........................
Jln laju ni mcm pertandingan inter kompeni..........
Ia perlu ada sifat setiakawan n kerjasama (prinsip peperangan ke 9)......
Jurulatih a.k.a stap lepaskan by kompeni............

Waktu jln laju, kitrg dah plan ladies bg duk dpn........krn diorg mudah pancit.............
memang rasa mentl jgk dgn ladies krn diorg bnyk merugikan masa.................
tapi kerana smngt kompeni , aku bnyk bg support kat member ladies aku.............
aku tlg angkt bag pack diorg........tolak diorg biar kedepan..........




Alhamdulillah kompeni aku mendapat tmpt ke 2 dgn masa 46 MINT beza berapa saat je nga kompeni charlie...........
Lepas smpai ke grsn penamat..... ada 3 org ladies tegur aku " BOB, aku respect dgn mu, walaupun badan mu besar , mu tetap x mentl n buleh tlg org lain utk smpai..... meme hbt r"..... dlm ati ku berkata-kata " X semestinye org bdn besar cpt leth. x mesti org kurus x lth............. diorg bergntng kepada fitness kita.... kalau kita nak kita buleh buat r....."






Dengar taklimat dri OC MEJAR JOHAN


kETIKA Hndk di lepaskan........


Epy giler aku..hehee


tinggl beberapa KM je lg ni...

muka aku yg sgt hodoh ketika sdg tlg tolak ladies yg dah x larat giler babi........



Alhamdulillah dkt nak smpai dah........ Yahooooooooooooo




Sekian shja dari aku Bob Pessad mengenai jln laju.......




No comments:

Post a Comment