Thursday 23 August 2012

Bertunang............

Raya ke 5 ni aku dikejutkan dgn berita pertunangan seorang kawan n satu batch dgn aku di UPNM..........

Nama dia HIDAYAH....
bdk penang..........

aku tgk dah di fb yg dia buat engaged
tapi aku x hiraukan kerana ramai yg buat mcm tu skrg...

tapi tdi aku tgk ramai bdk upnm duk wish kat dia.....
so aku pun tanya dia.....

dia kata btl lar....
adoi baru nak masuk tahun 2 bulan 9 ni dah bertunang

pergh hbt.... pahtu siap kata lg sem baru ni jgk dia akan kawen.....
wah wah ........
hbt benor...
apa2 pun tahniah lar.............

Aku ingt dia tunang dgn budak UPNM iaitu member aq...
krn diorg rapat giler....
ramai org ingt diorg kapel....

tapi dgn org lain rupanye.....

Dah jodoh dia....
Semoga Bahagia lar......................
NNTI aq bagi hadiah waktu korang kawen........

dah ramai member aq kawen.......
aq bila pula???
tu lar soalan yg selalu member2 aku yg dah kawen tanya aku.....



soalan maut!!

Nak kawen mcm lar aku ni, bakal isteri pun xde lg...............
tunggu je lar..... fokus kat ngaji dulu


biar dpt satu paku (lef muda ) + hbs ngaji + ada kerja sedak = baru ada perempuan yg nak katku n pk pasal kawen....


Perempuan mana lar yg nak tgk aku ni yg xde apa2 pun bab lagu sabah tu :


p/s aku ada mnt kat seorang ni tapi aku rasa mcm bertepuk sblh tangan je.... tapi aku sanggup tunggu 5-7 thn dia ni sbb dia lain dari yg lain....
dia unik n ada aura tersendiri...... dia org pertama yg buat aku mahu berbh kearah lg baik....dia org pertama yg aku rasa aku btl2 syg krn ALLAH bkn krn NaFsU...

Ya ALLAH jika memang jodoh aku dgn dia ni.... kau rapatkan lar hbngan kami dan satukan kami....
jika tdk berikan lar jodoh yg terbaik kepada aku.........

No comments:

Post a Comment