Wednesday 22 August 2012

Kurus

Alhamdulillah sebulan aku berpuasa akhirnya dpt juga aku kuruskn badan aku........

skrg aku fokus nak buat badan pulak.....



bukan nak jadi mcm ni ye!!!




aku akan mula buat badan bila aku masuk sem baru ni di UPNM


Kat sana aku ada seorang member yg rajin workout dgn aku...
kitorg dah mula workout mula sem lepas lg tapi main2 je kira mcm x displin mana lar

tapi kali ni aku akan displin............


jadual yg aku buat disana nanti

kul 5.30 -6.15 jogging sktr UPNM
kul 6.20-7.00 WORKOUT..........


Disamping itu aku dah tgk n tanya pakar2 keshtn pasal suplmt yg elok utk aku........

so ni suplmnt yg aku guna skrg n bakal guna spnhnye disana nanti.......


ni org pnggl Lipo6 Black 120 Capsules

sebulan aku pose aritu sblm sahur aku amik benda ni lar....
di mcm hancur kan lemak dlm badan kita n jadikan tenaga...
memang susah nak letih guna benda ni...

kalau bersukan lg power...
biasa aku main futsal aku akan amik benda ni setengah jam sblm main....
biasa aku main tanpa amik benda ni peluh skt je tapi kalau aku memang kaw2 lar peluh tu....

memang berkesan lar benda ni... kalau korang btl2 amik kan, 2-3 minggu dah blh rasa berat badan korang dah turun....
harga pulok dlm RM150 lbh mcm tu skli dgn posting... aku beli dlm fb je....



Isoloid 3lbs 34Serving 

-30g of the Purest Protein Matrix(highest among whey protein)
-Easy Mixing and Great Tasting
-SUPER HIGH 30,000 mg Rapid Amino Acid Delivery (Super high BCAA)
-2% Carbs, No Fats, No Lactose(LOW carb,fat and lactose)
-100 percent Cold Filtered Whey Isolate
--Most Biologically Available Whey on the market( Mean our body can absorb it very easily)
--Easy Mixing and Great Tasting
-100 percent Cold Filtered Whey Isolate



aku x guna lg benda alah ni......

hnya pakar kshtn tu yg suruh aku guna...

Insya ALLAH duk di UPNM nanti aku akan guna lar....





Skrg aku btl2 nekad nak buat badan....bukan nak bg btl2 berketul...

just bg hilangkan lemak n napok kurs..

dah ok bg aku....

krn matlmt aku biar duk UPNM 4 tahun ada perbhn pada diri aku....

biar aku napok lain lar ...

x sia-sia aku duk UPNM lar...........





harap2 korang semua doakan agar aku berjaya ye........





p/s Raya ke 5 sgt membosankan....xde benda nak buat.... aku hnya duk lyn youtube cara nak workout je....






No comments:

Post a Comment