Tuesday 21 August 2012

Raya 2012

Terima kasih yang mana sudi datang Beraya ke rumah aku..........

Ramai giler tahun ni...........


Raya pertama buat Nasi Minyak dgn GULAI AYAM..........

Raya pertama ramai giler yg datang.... bermula lepas semyng raya smpai kul 8 mlm .... Nasi minyak yng buat mula2 hbs dlm kul 12... Ma Tok (nenek aku) terpaksa buat yg baru...
Alhamdulillah buat kali kedua pun hbs...Memang ramai giler.. Waris yg x biasa dtg pun dtg tahun ni...
Memang dah lama x jdi mcm ni, biasa ramai waktu arwah TOK AYAH ada.. sebab dio ramai saem...





Raya Ke 2 pula Nasi Dage + Gulai Ike + Gulai Ude + gulai Aye

Raya kedua pun ramai jugak yg dtg... yg dtg raya ke 2 adlh saem2 Sekolah aq dulu n geng2 matrik penang aq.....
Timo kasih lar hok mana sudi mari tu...
Raya ke 2, ore mari sapa kul 7....
Aku rasa sedak sgt sebab saem2 buleh mari rayo umah aq....
Pahtu makene hok ma tok aq buat hbs.... 
x bazir lar...


Meme letih gilor.........
Raya pertama dale Kul 9 lbh aku tido doh (x rajin tido awal gini) 

Raya kedua dale kul 11 aku tido doh 


meme aku skalo tido kul 12.30 plg awl....
sebab lth lajok tu tido awl....
tapi seronok lar sbb saem2 buleh mari lako....


Timo kasih lar hok mana sudi mari tu...Maaf lar kepada hok mana jemput aku g rumah dia, aku x leh g.... mAAF bnyk....

Stkt ni dulu cito aku pasal raya..... jom tgk gmbr raya 2012































No comments:

Post a Comment