Wednesday 22 August 2012

Mlm Raya kE 4.....

Orng lain sibuk beraya tapi bg aku raya hnya 1 syawal je....


org lain mlm sibuk duk main nga waris waras tapi aku x..................

aku bosan sgt....
so aku ajak lar saem aku main futsal .............

mula2 ingt nak main futsal je tapi mlm tu memang gilr btl


mula2 Main badmntn 2 jam setengah kat court badmnt telipok kb .....
main dari kul 9-11.30




siap main terus pergi court futsal hj ya lundang.......

main futsal kul 12.15- 1.30



kira aku bersukan mlm tu 3 JAM SETENGAH....

memang letih giler........... tapi best...........
sebab raya gini aku tkt sgt...
tkt apa?
tkt badan aku naik semula so aku kena lar keluarkan peluh selalu..........


aku memang nak kurus je...........
aku x nak dah gemuk..........
syukur sgt krn aku dah kurus...............

skrg aku fokus nak buat badan sikit utk buang lemak yg ada n maintain...............


sebb matlmt aku spnjang 4 tahun aku di UPNM biar lar ada perubhn pada diri ku ini


semoga aku berjaya...tlg doakan semua ye............

No comments:

Post a Comment