Thursday 16 August 2012

Muhasabah Diri

Aku ni insan biasa...........

X de apa klbhn pun...................

Jahat tu bnyk lar..........

Aku sedar diriku ini.................. 

Aku masih ingt kata sesorg ni (MEMBER RAPAT )

"mu bob jgn ado hati nak rapat or saem nga ore tino comey2.... mu sedar diri mu tu dulu"

Aku ingt smpai arini kata2 tu

BTl apa hok dio kata tu........... Tu aku xdok pun ltkkan ciri2 pilihan perempuan yg aku suka sbb aku taw aku ni gano..........

Bg aku perempuan tu blh terima aku seadanye dh cukup...........

Nk dptkan pompuan hok comey......... aku x harap langsung sbb x ake dpt......... kalu dpt pompuan tu pelik r krn memilh aku.........


So,

Skrg aku memilih utk bljr bersungguh-sungguh ...... Biar dpt degree n tauliah Lef. Muda.....
pahtu kijo sethn ko bru nikoh......

Dah ada calon ko?

X taw lar tu.... mnt kat ore tu ado lar....tapi sapo lar aku ni nak rapat nga ore tu..... biar lah...... 
Kalu ada jodoh x kemana jgk........



No comments:

Post a Comment